Νέο Ιστολόγιο του σχολείου μας Ενημερωθείτε

Arrow up
Arrow down

ΙΕΠ Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής                                                                                

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

Γεωγραφική θέση: Γρηγορίου Κυδωνιών 30, Τ.Κ.: 12241, Αιγάλεω.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2105610474

Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ιστοσελίδα:

 http://2dim-aigal.att.sch.gr

Οργανικότητα: 12θέσιο Λειτουργικότητα: 12θέσιο Διευθυντής: Ανδρέας Δούμας

Υποδιευθύντρια: Αικατερίνη Μπακάλμπαση

Αριθμός Εκπαιδευτικών: 32

Αριθμός Μαθητών: 238

Αριθμός Τμημάτων: 12

Αριθμός Μαθητριών/Μαθητών Ολοήμερου Σχολείου:

Α' ΖΩΝΗ (αναxώρηση 15:00): 77

Β' ΖΩΝΗ (αναχώρηση 14:00): 56

Αριθμός Τμημάτων Ολοήμερου: 3 στην Α' ΖΩΝΗ & 2 στη Β' ΖΩΝΗ

Αριθμός Μαθητριών/Μαθητών Πρωινής Ζώνης του Σχολείου (7:00π.μ. έως 8:00π.μ.): 20 Μαθήτριες/Μαθητές

Αριθμός Αιθουσών Διδασκαλίας: 15

Αριθμός Γραφείων: 3

Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων: Ναι

Βιβλιοθήκη: Ναι     Αριθμός Τίτλων Βιβλίων: 2.200

Αίθουσα Τ.Π.Ε.: Ναι

Αίθουσα Μουσικής: Συστεγάζεται με την Αίθουσα Βιβλιοθήκης

Αίθουσα Ξένων Γλωσσών: Όχι

Κλειστό Γυμναστήριο: Όχι

Κυλικείο: Ναι

Πρόσβαση ΑΜΕΑ (Ράμπες/WC ΑΜΕΑ): Ναι

Ανελκυστήρας σε λειτουργία: Ναι

Τρόπος θέρμανσης/ψύξης: καυστήρας πετρελαίου - καλοριφέρ / κλιματιστικά Σύνδεση στο Διαδίκτυο: Ναι σε όλο το κτήριο, ενσύρματα στα Γραφεία και στις Αίθουσες, με ΔΥΟ γραμμές Ασύρματου Δικτύου (Wi-Fi).

Κατάσταση του Κτιρίου: Καλή. Απαιτείται βάψιμο διαδρόμων, κλιμακοστασίων και Αιθουσών Διδασκαλίας, συντήρηση διακοσμητικών τούβλων, τοποθέτηση σκίαστρων στα παράθυρα των Αιθουσών της μπροστινής όψης του κτηρίου, ηχομόνωση στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων.

Κατάσταση Περιβάλλοντος Χώρου: Καλή. Συνιστάται τοποθέτηση ελαστικού τάπητα στο Προαύλιο.

Αθλητικές Εγκαταστάσεις: 2 μπασκέτες, 1 γήπεδο μπάσκετ

Κέντρο Διανομής Βιβλίων: Όχι

Λειτουργία Διά Ζώσης  Εκπαίδευσης  (2020-2021):

1. 15/9/2020 - 13/11/2020 (αριθμός εβδομάδων: 9)

2. 11/1/2021 - 12/2/2021 (αριθμός εβδομάδων: 5) 3. 10/5/2021 - 25/6/2021 (αριθμός εβδομάδων: 7)

Λειτουργία Σύγχρονης εξ  Αποστάσεως  Εκπαίδευσης  (2020-2021):

1. 16/11/2020 - 23/12/2020 (αριθμός εβδομάδων: 6)

2. 15/2/2021 - 23/4/2021 (αριθμός εβδομάδων: 10)

Σημαντική Επισήμανση:

Το Σχολείο λειτούργησε με Τηλεκπαίδευση τις μεσημβρινές και απογευματινές ώρες στο 43% του συνολικού διδακτικού έτους (16 εβδoμάδες x 25 ώρες/εβδομάδα). Το γεγονός αυτό δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στη διαδικασία της μάθησης και δυσκόλεψε το εκπαιδευτικό έργο.

Όμως οι άοκνες προσπάθειες, η εργατικότητα και η συνεργασία των Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μας με τις Μαθήτριες, τους Μαθητές και τις Οικογένειές τους, συνετέλεσε σε ικανοποιητικό βαθμό, να ξεπεραστούν προβλήματα, όπως:

  • οι ελλείψεις σε εξοπλισμό τηλεκπαίδευσης,
  • η αντιμετώπιση και η επίλυση τεχνικών θεμάτων και χρήσης εφαρμογών και λειτουργιών σχετικών με την τηλεκπαίδευση,
  • η συνεχής ενημέρωση και υποστήριξη Μαθητριών/Μαθητών και Γονέων/Κηδεμόνων, για την αντιμετώπιση της νέας εκπαιδευτικής πραγματικότητας, βάσει του μοντέλου της Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας.
  • η ενημέρωση των Μαθητριών/Μαθητών και Γονέων/Κηδεμόνων σχετικά με την Πανδημία Covid-19, με την υγιεινή και την προστασία τους,
  • η εύρυθμή λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων των Σχολείου μας μέσω Τηλεδιασκέψεων ενόσω των επαναλαμβανόμενων καραντίνων,
  • η ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη Μαθητριών/Μαθητών και Γονέων/Κηδεμόνων με σειρά τηλεσυναντήσεων και τηλεημερίδων, σχετικά με τις επιδράσεις της Πανδημίας Covid-19 στη σχολική ζωή και καθημερινότητα, όπως και σε θέματα σχετικά με την Τηλεκπαίδευση και της ορθότερης χρήσης αυτής.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

 Θετικά σημεία

  •  Άριστη συνεργασία σε κλίμα αλληλοβοήθειας, αλληλοκατανόησης και αλληλοσεβασμού όλων των παραγόντων που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Εκπαιδευτικοί, Εκπαιδευτικοί -  Μαθήτριες/Μαθητές, Εκπαιδευτικοί - Γονείς/Κηδεμόνες, Μαθήτριες/Μαθητές μεταξύ τους).
  • Η αρμονική ένταξη των νέων μελών (Εκπαιδευτικοί - Μαθήτριες/Μαθητές) στη Σχολική Κοινότητά μας. Ομαλή και ευχάριστη προσαρμογή των νέων μελών στο Σχολικό Περιβάλλον μας.
  • Αξιοποίηση του Διδακτικού Προσωπικού του Σχολείου μας ανάλογα με την ειδικότητά, τις δεξιότητές, τις εμπειρίες, τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα τού κάθε μέλους.
  • Τακτική αξιολόγηση της μαθησιακής διαδικασίας και των Μαθητριών/Μαθητών σε όλα τα στάδιά της (αρχική-ενδιάμεση-τελική). Η χρήση της αξιολόγησης ως εργαλείο βελτίωσης και διαρκούς ανατροφοδότησης.

Σημεία προς βελτίωση

 Έγκαιρη στελέχωση του Σχολείου μας με Εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων έγκαιρα και από την έναρξη της εκάστοτε σχολική χρονιάς.

  • Δημιουργία και στελέχωση Οργανικών Θέσεων Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων (Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, β' ξένη Γλώσσα, δεύτερη/ος Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής)
 Διοικητική Λειτουργία

Θετικά σημεία 

  • Η λειτουργία του Σχολείου μας οργανώνεται με τρόπο δημοκρατικό, συλλογικό, συμμετοχικό.
  • Το σχολείο εκσυγχρονίζεται διαρκώς, συμβαδίζοντας στη νέα σύγχρονη τεχνολογική πραγματικότητα. Δημιουργούνται οι κατάλληλες υποδομές, για την παροχή σύγχρονης και εμπλουτισμένης διαδικασίας της διδασκαλίας και της μάθησης.
  • Η τακτική ενημέρωση των Γονέων/Κηδεμόνων και η διάχυση των δράσεων και δραστηριοτήτων του Σχολείου μας στην τοπική κοινότητα, μέσω της Ηλεκτρονικής Αλληλογραφίας, αλλά και της ιστοσελίδας μας:

Σημεία προς βελτίωση

 Η αύξηση των οικονομικών πόρων της Σχολικής Μονάδας μας, προκειμένου να συνεχίζει να παρέχει ευκολίες και κατάλληλες συνθήκες καθημερινότητας, μάθησης, συνεργασίας, σχολικού περιβάλλοντος σε όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές (Σχολείο-Εκπαιδευτικοί, Γονείς/Κηδεμόνες, Μαθήτριες/Μαθητές).

 

Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία

  • Οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας διαρκώς αποδεικνύουν την έννοια τους και το ενδιαφέρον τους σχετικά με την επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξή τους, με τη συμμετοχή τους σε επιμορφώσεις, σε σεμινάρια, σε ημερίδες.
  • Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή καινοτόμων και βοηθητικών για τις Μαθήτριες/τους Μαθητές μας εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • Οι διαρκείς ενδοσχολικές συναντήσεις μεταξύ των Εκπαιδευτικών της κάθε τάξης, με στόχο την ανταλλαγή ιδεών, προβληματισμών, λύσεων για την καλύτερη λειτουργία αυτής, για την ενίσχυση Μαθητριών/Μαθητών

Σημεία προς βελτίωση

  1.  Είναι σημαντική η ανίχνευση των επιμορφωτικών αναγκών ή αδυναμιών των Εκπαιδευτικών του Σχολείου μας και η διοργάνωση/υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με στοχευμένο χαρακτήρα και προσανατολισμό,  σε  μέρες  και  ώρες, που οι Εκπαιδευτικοί θα συμμετέχουν αναπόσπαστοι από τα καθήκοντά τους και με ενδιαφέρον.
  2. Η μείωση της διδακτέας ύλης σε κάθε τάξη του Δημοτικού Σχολείου, άρα και η αλλαγή των ισχυόντων Αναλυτικών Προγραμμάτων, με στόχο τη μείωση του άγχους των Εκπαιδευτικών, ώστε να ολοκληρωθεί η ύλη, αλλά και η ενίσχυση των ελευθεριών των Εκπαιδευτικών ως προς την επιλογή στη διδακτέα ύλη, την ευελιξία περιεχομένου, τις επιλογές μεταξύ ποικίλων προτεινόμενων σχολικών εγχειριδίων.